zaterdag 1 januari 2011

Give Away!


Hoe kan je een nieuw jaar beter beginnen? Met een Give Away natuurlijk!

Maar het zal onbeleefd van mij zijn als ik jullie niet eerst een heel gelukkig en liefdevol 2011 zou wensen.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik er niet zoveel zin in had, en had graag in m'n bedje gelegen. Ik weet het niet. Dat oud en nieuw, het is niet echt mijn ding.
Een Give Away? De eerste?! Ja, daar heb ik zin in!


Wat is het idee, ik heb 3 pakketjes.
Het eerste pakketje is een agenda van 2011, een gehaakte sleutelhanger en een spiegeltje!

Het tweede pakketje is een klein make up/dingetjes tasje en een sleutelhanger.

De derde is geen foto van, maar absoluut gaan we daar ook voor!
Degene die voor Pakketje 3 kiest stuurt mij 3 foto's/plaatjes en daar maak ik dan een spiegeltje, button, sleutelhanger of magneet van.

Wat moet je doen?!

Niet veel eigenlijk. Je schrijft een reactie op deze blog en zegt welk pakketje je het leukste vind en welke je graag zou willen.
Het zou super zijn als je een reactie op je blog maakt over mijn give away, maar dat is geen must. Volger worden lijkt me ook heel leuk, maar ook dat is eigen keuze.

Dus, kom maar op met de reacties! Ik kijk er naar uit!

45 opmerkingen:

  1. Ja leuk de eerste give away van 2011!!!!
    enne .... ik doe zeker mee hoor.
    Ik kies dan voor pakketje 3. ben heel benieuwd wat jij er van kan maken.

    Liefs Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kies voor het eerste pakketje!! Wat een prachtige agenda!
    Volger ben ik al lees je blog graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo in het nieuwe jaar een start maken met een give away..ik ga voor pakketje 1 van met zo'n leuke agenda wordt het nog een must om te mogen plannen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog eens een mooie start van het nieuwe jaar :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke start van 2011...
    Ik schrijf me meteen in voor de give away hoor.
    pakketje 1 heeft een hoog hebben factor..
    verder ben ik volger.. ennuh heb ik een link naar de give away geplaatst van jouw give away ( zie mijn blogje)

    Groet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat het maar veel geluk en gezondheid mag brengen.

    Ik vind het een keileuke give away. Ik ga graag voor pakketje 3. Lijkt me een geweldig pakketje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Voor jou natuurlijk ook het allerbeste gewenst voor 2011!
    Ik doe graag mee, en ga dan voor pakketje 3. Ik ben heel benieuwd wat je daarvan zou kunnen maken :)

    PS: Ik heb ook een give-away lopen... dus als je het nieuwe jaar ook als 'winnaar' wil starten maak je daar natuurlijk kans ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook alle goeds voor het nieuwe jaar! Ik doe graag mee voor nr.2. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke give-away zo aan het begin van het jaar :D Ik vind het eerste pakketje helemaal super, dus daarvoor waag ik een kansje. Er staat een linkje van je give-away op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, wat een gulle giften! Ik kies voor pakketje 3, ben heel benieuwd! Ook op mijn blog kun je meedoen aan een give-away! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk!!!! Oh, ik ga voor nummer 1, helemaal super!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tof een giveaway! ^_^ Ik ga voor pakketje 3! Tot vanavond xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed begin van het nieuwe jaar!
    Voor jou wens ik natuurlijk ook een heel gelukkig, gezond en creatief 2011!

    Tja en ik waag natuurlijk ook een gokje in je give away! Heb geen voorkeur:-)

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. joepie!!!!

    maar ook jij om te beginnen een leuk, gezond en vooral creatief 2011 !

    Ik ga voor nummer 3 want de agenda vind ik heel tof, maar ik werk met schoolagenda's en zakjes wil ik zelf gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelukkig Nieuwjaar!!!!
    Wat een leuke binnenkomer zeg! Ik doe graag mee hoor! Pakketje 2 vink leuk! ;-)
    Zal je ook linken op de bekende plek ;-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gezond en gelukkig 2011 en leuk de eerste give away ik doe graag mee en ga dan voor het eerste pakketje, ik waai regelmatig bij je langs om te kijken wat je gemaakt hebt, meld me nu aan als volger. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja leuk, mijn eerste give away. Ik doe graag mee :-)
    Ik ga voor pakketje 2, die agenda komt wel goed namelijk ;-)
    Groet, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe mee, alleen wel lastig om een keuze te maken hoor! Even denken.... Oke, ik ben eruit. Het wordt pakketje 1!
    En nu maar hopen dat ik win!
    Jij ook gelukkig nieuw jaar!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk...pakketje 3 lijkt mij enig...ben benieuwd wat jij er mee gaat maken...volger was ik al hoor!
    h gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  20. pakketje 1!!! Prachtig!
    Een heel fijn, creatief, gelukkig 2011!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Allereerst een gelukkig, liefdevol en creatief 2011 toegewenst!

    Ik probeerde net een berichtje te plaatsen, maar dat is denk ik niet helemaal goed gegaan. Wat een toffe give-away! Ik ben helemaal verliefd geworden op nr. 2, die paddestoelen!..

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dat heet dan het jaar goed begonnen
    ik heb mezelf vorige week voorgenomen om weer wat aciever te zijn op blogspot en kom meteen al jouw give away tegen
    al de pakjes zijn gewoon super, ik kies voor pakje 3... wil zo graag een buttonmachine maar ben nog steeds op zoek naar de geschikte...Misschien kan jij me alvast wat helpen? welke heb jij ? Waar heb je hem gekocht? Nog steeds tevreden van?
    De beste wensen voor dit nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Allereerst voor jou een gelukkig,liefdevol en creatief nieuwjaar!!
    En wat een leuke give away!
    ik wil graag meedoen enne pfffffffffff, ik denk dat ik meedoe voor 1! ze zijn allemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Jeetje het loopt storm bij je. Als eerste wens ik jou en je mannetje ook een heel gezond en gelukkig nieuwjaar.
    Gezond worden we niet, maar zo gezond mogelijk en zonder al te veel nieuwe kwaaltjes mag ook nietwaar? Volgen doe ik jou al maar ik doe graag mee voor je mooie eerste pakketje.
    Ga een linkje middels plaatje op mijn blog voor je plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ah wat leuk zeg! Eerst wens ik jou ook een gelukkig en creatief 2011!

    Moeilijk zeg om te kiezen. 1 en 2 lijken me beide erg leuk. Toch kies ik voor 2.
    Ik zal ook even een linkje op mijn blog zetten
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel leuk begin voor 2011!
    De beste wensen voor het nieuwe jaar!

    En dan doe ik ook graag mee, voor pakketje 2, want een agenda voor 2011 heb ik intussen al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wauw wat een leuke Give-away! Ik vind alle 3 ontzettend leuk maar als ik zou moeten kiezen.. mmhhhh ik ga voor 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke give away!
    Ik wens jou ook een heel fijn en gelukkig 2011 toe :)..
    Ik waag graag een gokje voor pakketje nummer 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gelukkig en gezellig 2011. Ik doe graag mee met je give away, en mocht ik winnen dan laat ik me graag verrassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. een heel gelukkig nieuwjaar en wat een leuk give a way. ik vind het pakketje nr 2 errug leuk. Ik kwam heel toevallig op je blog terecht en wat een leuke items kom ik tegen. Zo ook prachtige creaties.

    ik zet je give a way op mijn blog.
    groetjes Ilonka

    http://ilonka-ilonkasbreistolpje.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wauw, de agenda met uiltjesstof is wel erg kek. Maar ook pakket no 3 klinkt spannend! Ik ding graag mee naar deze mooie pakketjes. Zal je blog vermelden op de mijne!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik doe ook graag mee voor pakketje 1!!
    Nu hopen dat ik win!! Leuke blog heb je trouwens!
    Groetjes, Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Lique

    Dat het maar een Heerlijk jaar mag worden :)
    En ben blij te lezen dat Oud en Nieuw vieren niet zo jou ding is ;)....
    Dat zelfde had ik dit weekend op mijn www staan op hyves..... Ik ben er (ook) niet zo goed in :S .....

    Maar wat een leuke give a way zeg!
    Nu ik op blogspot zit zie ik de give a aways steeds langs komen en sinds kort waag ik ook een gokje.... Wat is dat leuk zeg :) ....
    Had het wel eens gezien op you tube.... Daar zocht ik dan naar informatie over scrappen en hadden ze het ook wel eens over een give a way en lieten ze zien wat ze hadden gekregen.... Leuk! .....
    Ja, zou graag een gokje wagen.....
    Ben wel benieuwd naar nummer 3 eigenlijk .....
    Morgen zal ik er ook een logje over maken met een link en volgen deed ik geloof ik al (zal zo nog even kijken).....
    Nu ga ik snel richting bed.... Want vanaf morgen begint alles weer.... Dus ook weer vroeg op staan en haast en vlieg werk.... Daar moet ik denk ik wel even in komen deze week.....

    Dag, Dag....

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Voor jou ook een heel mooi jaar gewenst! Ik vind je giveaway schitterend. Het is dan ook moeilijk kiezen. Ik kies toch maar voor pakketje 1, als ik de gelukkig winnaar ben natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Lique,
    Al een tijd lang lees en geniet ik van jou blog. Van je mooie handwerkprojecten maar ook van de foto's van jullie dieren vooral van de Berners, wij hebben nl. ook zo'n heerlijke knuffelbeer. Graag zou ik mee willen doen met je give away (nr.3). Heb zelf geen blog. Hartelijke groet, Hinke

    BeantwoordenVerwijderen
  36. En dan denk je dat cadeautjestijd voorbij is, nou , toch niet hoor. Wat een leuke give away.
    Ik doe graag mee voor cadeautje 2 want ik hou heel veel van tasjes en portemonneetjes.
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat leuk! Mag ik meedoen voor het eerste pakketje ?
    'n vrolijke groet,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ga voor nummer 2, denk ik! ;-) Het is allemaal zo leuk! Ik zorg voor linkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oehoe die uiltjesagenda! =) Ik waag mijn kans op pakje 1

    BeantwoordenVerwijderen
  40. De eerste give away van het jaar! Leuk ik doe mee en kies voor het eerste pakketje, een leuke agenda is nooit weg!Ik ben benieuwd! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik wil graag meedoen aan deze give away!
    Ik vind het eerste pakje het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hallo, ik wens jou ook een heel Goed en Gezond 2011 toe. Dit is voor mij helemaal nieuw maar ik zou heel graag mee willen doen aan give away en dan ga ik voor het pakketje van de agenda want die zijn altijd heel belangrijk zodat je niets kan vergeten. Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat leuk, ik doe graag mee voor pakketje 3!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  44. leuke spulletjes en ik doe graag mee voor pakketje 2...ik kan er mijn tubekes naaigaren waar ik dan mee haak in kwijt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen