dinsdag 11 januari 2011

En zo gaan we door...

Gisteren waren m'n ouders hier, samen gegeten en daarna viel m'n vader op de bank in slaap.
Mams vertelde dat ze voor een vriendin van haar graag een mand wilde maken van de paisley rode zpagetti die ze van me had gekocht.
Ik dacht: ach waarom proberen we het niet gelijk?
Het idee komt van Maria van Marutska, geweldig idee. Ik blijf het 1 van de meest leuke dingen vinden van Zpagetti, een mand. Bovenin zit een ring in, dus dat is verstevigd.
M'n moeder is een roze met hartjes aan het maken, ook heel gaaf!

En wat vinden jullie van de foto's? Gemaakt met m'n Iphone App die ik dan weer vond via Lieve Lyntje, mijn zus!

En in opdracht moest ik twee gsm hoesjes maken, zelfde maat.
De strikjes en lintjes is alles behalve wat ik leuk vind, dus het zijn echt geen Lique dingetjes, maar wilde ze toch laten zien.
Ze lijken alleen best heel breed zo *hmm* maar heb ze toch op de juiste maat gemaakt..
Nou goed, hopelijk zijn ze tevreden!

5 opmerkingen:

  1. Die mand is echt geweldig! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zie je nou wel dat het wel lukt!!
    Hij is mooi!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die mand is gaaf! Helemaal super :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Door jouw foto van de mand heb ik meteen weer inspiratie voor mijn restje grijze spaghetti! Heb je een patroon gebruikt of gewoon gefreestyled?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat supergaaf is de mand zeg En wat een mooie kleur.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen