donderdag 27 januari 2011

Gehaakte bloem

Ik wilde eigenlijk aan de slag gaan met m'n kleed, maar het is voor nu even een te groot project. Te weinig resultaat, en dat zie ik voor nu eventjes toch wel graag.Deze bloem heb ik vanmiddag gehaakt, je bent er niet zo gek lang mee bezig, maar het was wel erg leuk om te doen en snel resultaat.
Ik krijg er alleen zo'n hebberig gevoel van om nog MEER kleuren in te slaan.
Ook heb ik voor een vriendin nog hangmatten gemaakt omdat we aanstaande zaterdag ons nieuwe lieve ratje op mogen halen bij Rattery In de Rats.
Het is een mink dumbo'tje. Amnia gaat hij heten.

17 opmerkingen:

  1. Die's mooi! :D
    Veel plezier zaterdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave bloem! Mooie kleuren zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super die bloem, en leuk om weer een nieuw ratje op te halen. Ze zijn zo leuk!!!! Ik heb ze vroeger ook altijd gehad, maar ben van de ene op de andere dag allergisch geworden. Echt super balen!! Geniet maar lekker van die geweldige beestjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie bloem, ik word er direct blijgezind van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd!! Mooi patroon en prachtige kleuren. Veel geluk met Amnia. Mooie naam, heeft het nog een betekenis?
    Liefs, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een Super Vrolijke en Leuk Bloem!

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke bloem, heerlijk die zomerse kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk, zo'n vrolijke bloem!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fleurige bloem erg origineel.

    groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die is moooooooooi!!!! Ik ben vandaag net gestart met mijn door jou geïnspireerde kleedje (met jouw/mijn nieuwe wolletjes :) dus als ik dat nog eens zat wordt hou ik deze in mijn achterhoofd :) - t'zal allemaal even mooi staan in ons bussie :)

    En heul veel plezier met Amnia!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wauw die is echt mooi! Wat een super kleuren en details! Wat leuk, eerst een rondje en daarna pas de blaadjes. Dat roze lijntje maakt hem helemaal af. Cute! Ik ben al hard aan het spinnen geslagen voor de fair. Heb er helemaal zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh leuk! Amnia :):)
    Wat een mooie bloem heb je gemaakt, kan je me voorstellen dat je soms wat sneller resultaat wilt zien, ipv zo lang te wachten tot zo'n groot project klaar is.
    Ik heb een stokje naar je geworpen, zie mijn blog! Vangen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig mooie bloem!!
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende bloem...je hebt niet toevallig een patroontje hiervan die je wilt delen??

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen