donderdag 20 januari 2011

Weer wat nieuwe dingetjes..

Al een tijdje terug vroeg Esther of ik agenda covers in opdracht maakte, en gisteren avond was het zover! Esther kwam langs! Ze heeft een stofje uitgezocht en ik ben bezig gegaan!
Dit is het resultaat.Ik was nog niet helemaal tevreden met het zakje voorop voor haar vulpen dus die hebben we er weer afgehaald en veranderd! Toen was ik tevreden en mocht ze hem mee nemen! Want als ik niet tevreden ben blijft het me niet lekker zitten.
Hopelijk heeft Esther er veeeel plezier van en als de agenda dan uit elkaar valt zit er in ieder geval nog een Lique's om heen! *knipoog*
En een close upje van het zakje.

En net nog 'even' een mandje gehaakt. Hij is kleiner dan de gewone. Maar als je er niet echt iets in hebt dan valt ie niet zo mooi, in 't echt ziet ie er beter uit, gelukkig!
En ik had nog 2 kleine schrijf boekjes en daar heb ik een cover om heen gemaakt.
En dan het kussen die ik van de week heb gemaakt. Hij is ruim 52x52. Heb er zelf een hoes achter genaaid, dus helemaal handmade! Ik ben er erg blij mee, maar hij gaat naar een nieuw baasje toe, dus hopelijk is die gene er ook zo blij mee!
Zo.. En nu ben ik even klaar met alles. Zo op de bank hangen en filmpje er in, of zo, maar zo straks samen met 't aapje Willem!

8 opmerkingen:

  1. Ziet er mooi uit allemaal.
    Je kussen is ook echt heel leuk geworden! De kleuren vind ik heel mooi!
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal weer TOP uit.....ik vind die mand SUPER...
    Mooi hoor

    Groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er weer erg leuk uit allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige dingen... ! Dat mandje ook zo gaaf..
    Leuk leuk leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb helemaal de blits gemaakt vandaag :-) Ik ben er echt super blij mee!! De terugweg ging sneller dan heen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je weer super veel mooie spulletjes gemaakt. Ik wou dat ik ook zo snel was:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kussen Lique! De boekjes en het gehaakte witte mandje ben ik ook fan van. En tof dat je voor Esther een mooie agendahoes hebt gemaakt, daar zal ze vast blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig allemaal!
    Wat een gaaf stofje ook, die bovenste.
    Heel mooi, die hoesjes!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen