donderdag 30 december 2010

Ik lijk wel gek..!

Volgens mij zegt de titel genoeg!
Ik lijk wel een door geslagen haakster!
Maar weet je?! Volgens mij ben ik dat ook...

Hier boven zie je van elk 5 bollen. Van elk heb ik ook nog 4 in de kast liggen, en daar ben ik heeel druk mee bezig!
Morgen komt daar een blog over, goed?!

En met die bestelling van De HobbyDoos kwam ook dit boek mee, het leek me zo'n leuk boek, en gut, tsja, wat ik al zei: een doorgeslagen haakster.. Die heeft toch nooit genoeg haak boeken en patronen?!
En bij de bestelling zaten ook deze 12 bollen nog met 4 tinten roze. Ook daar is al een plan voor, maar laat ik maar is de 9x6 bollen opmaken voor waar ik ze gekocht heb, is 't niet?!

En ik weet het niet eens meer of ik het had gezegd, maar ik had een onwijs gave agenda hoes gemaakt voor mezelf, alleen vond Blondi het veel te leuk om die, toen wij niet thuis waren, van tafel te grissen en helemaal aan gort te bijten. Dus ik moest een nieuwe maken.
Heb dat gisteren gedaan. Links is m'n agenda, rechts is m'n dagboek. Beide hebben een vulling, dus een lekkere fluffy zachte hoes.
Ook had ik voor vrienden van ons een hoes gemaakt, even groot als de rechtse, met roze stof met witte sterren er op en een vilt hart er op genaaid als herinneringen boek voor hun overleden Berner Yentle.
Was vergeten foto's te maken, maar heb gevraagd of zij hem nog wil maken. En ik was al te vaak op de website geweest van Saskia van Crafty Witch. Daar heb ik deze prachtige bollen gekocht! Ik was al zo vaak in haar winkeltje wezen kijken en toen dacht ik: wat de..?! Ik doe 't gewoon.
Wat ik al zeg: ik lijk wel gek!! Maar goed... Ieder z'n tik, is 't niet?!

Mijn grote project waar ik nu mee bezig ben laat ik snel zien, het heeft in ieder geval alles te maken met de bollen van de bovenste foto!

22 opmerkingen:

  1. Nou...dat ziet er allemaal TOP uit...jij hoeft je niet te vervelen...ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken
    Maar dat gaat vast goed komen....

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kleuren die bolletjes! Je hebt lekker veel ingeslagen :P Ben benieuwd voor welke projectjes ze bestemd zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje! Jij hebt wat te doen het aankomende jaar ;-) mooie kleuren allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jeej, wat een boel bollen! Je lijkt wel gek! ;) hihi...
    Ben benieuwd wat je ermee gaat maken en je hoezen zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O jummie!! Al die heerlijke kleurtjes. Daar kun je heus niet genoeg van hebben... En ik ben nog steeds zoooooo blij met jouw haaknaald; die haakt echt het lekkerst. En dankjewel voor je lieve berichtje op het vosje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jee wat een hoop bollen. Jij bent voorlopig wel onder de pannen :0)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou als ik zie hoe snel 1 bol paris er door gaat dan schrik je hoor, vooral met mijn project nu ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tsjongejonge wat een bollen! Die kleurtjes in de doos op de laatste foto vind ik mooi, zo lekker regenboogachtig, heerlijk al die kleuren! Je bent al mooi op weg zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heerlijk zoveel bollen katoen!!
    ik kwijl ervan!
    Vervelend zeg dat de hartjes nog niet binnen zijn, als ze morgen nog niet binnen zijn wil je dan zeggen want ze zijn voor de kerst verstuurd. Dan maak ik nieuwe voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jee wat een bollen en kleuren! Dat boek heb ik ook. Een aantal jaar geleden kocht ik het om het haken weer te leren. Succes met het wegwerken van de bolletjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oohhhh Veeeel!! Maar ook heeel Mooi!!

    En wat zonde van die agenda hoes :(

    Ben heel benieuwd wat je allemaal voor creatiefs gaat doen :D

    Enneehh is het boek leuk?
    Is het de moeite waard?
    Ben zelf zo wie zo gek van boeken.... Dus jah, nu ik pas begonnen ben met haken zijn haakboeken ook leuk natuurlijk ;)

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hihi een haakster kan nooit genoeg bollen hebben!
    Me grote bak waar ik me bollen in bewaar wordt ook te klein.

    Hoe berg jij je bollekes op?
    Leuke kleurtjes!!!

    Liefs Kaatje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Was even naar de link aan het kijken die je geplaatst had. En nu vind ik me daar de RIco creative cotton!! Die had ik laatst besteld bij first4yarn omdat ik deze nergens anders kon vinden. Nou als ik nog bolletjes te kort kom ga ik m mooi daar bestellen! Thx!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoezo doorgeslagen haakster, dat lijkt maar zo:-) Mooie spulletjes heb je weer vergaard hoor. Ben benieuwd wat je allemaal weer gaat maken.

    Fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oei, Wat prachtig allemaal wat heerlijk hé om al dat moois binnen te krijgen...dat alleen geeft al zo'n heerlijk gevoel...jij hoeft je echt niet te vervelen de komende tijd ...ben echt benieuwd wat er uit je haaknaald komt!!

    Goede jaarwisseling!

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een crafty girl kan nooit genoeg wol hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hay Lique! Je gaat je eigen winkeltje beginnen :-) Heerlijk die Paris bolletjes! Ik houd ook erg van Paris. Je agenda omslag is ook super! Maak je die ook op bestelling? Wat een mooie dingen gaan er in 2011 gecraft worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij kan 2011 in ieder geval hakend beginnen met mooie wolletjes om je heen!!! Wordt gewoon jaloers als ik al die bolletjes zie :-) Maar ik wordt ondertussen best nieuwsgierig naar dat grote project van je.......
    Ik hou je blog in de gaten hoor!!!

    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hay Lique, Ik wilde je mailen over die agendahoes maar krijg het niet voor elkaar. Ik heb een HEMA agenda waar ik m omheen wil, kan dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Haha, jij hoeft voorlopig de deur niet meer uit ;-) En groot gelijk!! Geniet ervan! Alleen al het kijken naar al die mooie kleurtjes maakt je vrolijk! Ben wel benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen, veel tassen, denk ik??
    liefs, Nanc

    BeantwoordenVerwijderen