maandag 13 december 2010

Aan de haak, buttons maken, lievelingen...

Er gebeurd veel bij Lique thuis, als er geen workshop is, dan ben ik te moe om nog voor mezelf wat te doen, maar wil toch zo graag.
Vrijdag ben ikd an toch begonnen aan het project wat ik zo graag wilde.
Donderdagmiddag nog wol gekocht in Apeldoorn voor de tas.
Hier zie je het begin van de tas. Het begint smal en je werkt naar buiten, vervolgen 19 toeren van 84 stokjes, maar daar ben ik nu bijna, nog 4 toeren en dan kan ik weer beginnen met het minderen. Ik was alleen bang dat ik te weinig had, dacht dat ik 't weekend meer zou haken, en had nog wat bolletjes bijgekocht hier in 't dorp. En dat scheelt per bol gewoon 80 cent! Dat vond ik nogal veel, maar goed...
Verder ben ik ook druk met de buttons. Deze week heb ik een bestelling afgerond voor een kapsalon. 40 spiegeltjes. Erg leuk!
Hier kun je zien wat ik kan maken, buttons met speld, sleutelhanger en spiegeltjes.
Alles op maat, dus als je graag een foto van iemand, iets of je huisdier heb, of een leuk plaatje? Het is geen probleem! Ik maak het graag voor je!

Dit was een tweede bestelling, 50 button sleutelhangers met allemaal een andere hond er op!
Ze zijn erg leuk geworden. Sommige foto's waren wat vaag, maar alsnog erg leuk geworden!
Ik moet er nog 6 maken. En dan is de bestelling klaar om verstuurd te worden.
En voor de lieve mensen waar wij onze verse voeding voor de Berners halen hebben ze in hun oude huis een prachtige schildering op de muur gehad. Deze staat nu op hun busje. En daar had ik twee sleutelhangers van gemaakt. Ik geef ze deze week aan ze.
En nog 2 sleutelhangers en spiegeltje voor iemand!
Ja die button machine die doet z'n werk maar goed.
Vind het zo leuk dat je gewoon foto's en alles kan gebruiken, dat maakt het allemaal net weer wat anders dan gewoon!
Zo gauw de tas verder gehaakt is zal ik weer foto's maken!

1 opmerking:

  1. Je tas is nu al mooi! En wat veel sleutelhangers!!! Wow!!! Ga je mee naar Londen ;-) Zou wel leuk zijn hè?! liefs, Nanc

    BeantwoordenVerwijderen