zondag 10 januari 2010

Op de grote paddestoel, rood met witte stippen..

Weer een klein projectje af. Ik heb het patroon wat aangepast en m'n weg er in gevonden. Ik heb nog meer ideetjes erbij voor paddestoeltjes, maar voor nu is het deze geworden.

Ook ben ik fortune cookies aan het maken, heb er ondertussen drie af, morgen wil ik er nog een paar maken. Ik zal er foto's van maken, het is heel makkelijk, maar zo enorm leuk!
Nu de wensjes er nog bij bedenken en maken!

Geniet nog van de komende zondag!

2 opmerkingen:

  1. Leuk Lique! Deze ziet er weer net wat mooier uit dan de vorige die je me hebt laten zien. Heel gaaf, mooi die kleurtjes ook.
    Wij hebben vandaag arretjescake gegeten, gisteren voor 't eerst zelf gemaakt, lekker joh! Ennn een sneeuwpop gemaakt (een hele grote in de voortuin met sjaal en muts en bezem).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een erg leuke amigurumi paddo! hij is erg schatig geworden, benieuwd naar je fortune cookies

    BeantwoordenVerwijderen