maandag 18 januari 2010

Oh my Fortune


Ik was er al mee bezig en had het al verteld, maar eindelijk de tijd gevonden na een hele middag hard werken achter de naaimachien om de fortune cookies op de foto te zetten!

Het geluk loopt wel is de tegenovergestelde richting uit van je principes

Geluk alleen maakt niet gelukkig

Na het geluk lezen kan ik jullie vertellen dat ik afgelopen zaterdag in Hardenberg ben geweest. Er werd verteld dat daar een Wolhal zat waar ze wol hadden, veel wol.. Nou ben ik niet snel onder de indruk, maar dit heeft mij toch even onder de indruk doen laten zijn. Je parkeert op een parkeerplaats bij iemands grote vrijstaande huis, alleen scheef geparkeerde auto's en oude vrouwtjes die uitparkeren op een manier waarbij je denkt: dit kan niet goed voor je versnellingsbak zijn. Maar goed, de auto's daargelaten gingen mijn moeder, oma en ik naar binnen. En mijn hemel wat een BOEL wol hebben ze daar. M'n oog viel gelijk op de Scheepjes Softfun voor een nette prijs van 2.45 per bolletje. Ook viel mijn oog op een muts, erg leuk, gekeken naar wol ervoor, gevraagd om het patroon om te kijken of ik het zelf kon veranderen in een kleine dread muts. Maar om er vervolgens niet uit te komen en toch m'n eigen manier te hebben bedacht om een leuke muts te haken. Na bijna 80 euro lichter weg te rijden gingen we nog even langs mijn zus die in Dedemsvaart woont. Je weet wel, zij van Lieve Lyntje! Gezellig een kopje thee gedronken en elkaar weer een boel verteld terwijl moeders en oma op de bank hingen. Ze had weer super gave dingen gemaakt en ik was alweer helemaal verkocht..! Dus ik zou ook tegen jullie zeggen: kijk er is, want het is heeel tof allemaal!

De dreadhead muts ben ik mee bezig en zal ik ook snel foto's van maken!




2 opmerkingen: