maandag 11 januari 2010

Ook kennis maken met..

Zoals jullie in mijn voorstel rondje hebben kunnen lezen zijn wij van de dieren. We hadden twee prachtige Berners waarvan helaas op 30 november onze grote lieve vent is overleden, Reza is zijn naam. Hij heeft een bijzondere plek in ons hart Reza was en is nog steeds mijn alles, en het voelt alsof ik een liefde van mijn leven ben verloren...
Maar begin april (2009) hebben wij onze tweede berner mogen ophalen. Reza heeft hem gelukkig nog gekend en die twee hebben samen veel tijd doorgebracht. Ze waren gek op elkaar, al was Reza het zeurende puppengedrag wel is goed zat! Maar wat wil je als hij telkens aan je oren trekt?

Reza was voor ons de meest bijzondere berner die we gekend hebben. Hij heeft het korte gevecht tegen kanker niet mogen winnen en is 5 jaar en 15 dagen geworden.

Maar dan mag het verhaal over onze 'kleine baby pup' Koda niet ontbreken. Op 2 januari is Koda 11 maanden geworden, hij is dus bijna jarig. Het is een bijzonder diertje. Met heerlijke gekke dingen. Hij is echt het gekke ding bij ons in huis. Dol gelukkig zijn wij dat wij onze Koda hebben gevonden en dat hij nu onze liefde mag ontvangen.

Koda volgt al mijn creatieve dingen en gaat er regelmatig met de wol, fleece, haaknaalden, stofjes en amigurumis vandoor. Maar het is een heerlijk ding. Nu jullie dus ook al mijn creatieve dingen zullen volgen is het natuurlijk fijn te weten dat dat gepaard gaat met mijn grote liefde voor dieren en ik dus tussen al mijn knutsels door veel bezig ben met mijn prachtige Berner Koda en de twee Birmanen Annabel en Tana en dan nog de 6 ratten!

3 opmerkingen: