donderdag 6 mei 2010

Wat doe je met nieuwe stofjes...?!

Ik had nieuwe stofjes gekocht, waaronder ook de geweldig leuke stofjes met uiltjes. Maar het was even twijfelen. Ik had een prachtig haak hoesje met slakjes er op, de diertjes waar ik zo wijs mee ben, maar toch besloten dat een nieuwe best kon en ik de andere gewoon kon bewaren.
Zo is hij als hij mooi netjes dicht en opgevouwen zit. Hier zie je hem half open.
En hier met m'n haak spulletjes erin!
En ik heb gelijk een om keer bare tas gemaakt voor als ik weg ga en m'n spulletjes mee wil nemen.
Zo ook deze tas, om keer baar met aan de binnen kant kleine stipjes en buitenkant iets grotere.
En hier een foto van de schattige tasjes. Ook deze is omkeerbaar met prachtige baby roze met witte stippels aan de binnenkant!
En deze ben ik ook helemaal wijs mee, maar goed, bruin met roze is dan ook wel waar ik erg gek op ben!

Alle tassen zijn omkeerbaar en enorm handig voor je haak en brei spulletjes. En het leuke is dat je ze kan omkeren. Gewoon kan wassen en je veelal ook een bijpassend haak hoesje erbij kan kopen!

Vinden jullie het wat?!

10 opmerkingen:

  1. Ik vind het hoesje voor je haakspulletjes geweldig gemaakt en vooral handig. Ook je tasjes zijn prachtig, lekkere vrolijke stofjes ook. Goed gedaan hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn hartstikke mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo je hebt niet stil gezeten!
    Ze zijn mooi je tasjes!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo zeg, petje af hoor, heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is zeker wat, ik vind de tassen helemaal geweldig vooral de laatste :)

    gr Alette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk!
    Ga je nog naar de Holy Stitch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee dit keer geen Holy Stitch. Het is een eind rijden en dan zouden Koda en Blondi naar WIllem z'n ouders moeten en ik vind dat nu nog iets te vroeg voor onze Blondi...

    Dus helaas :(

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooie tassen!!!

    En dat uilenstofje vind ik helemaal prachtig!!! Echt geweldig!!!
    Waar koop je zulke mooie stof?

    Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen