maandag 17 mei 2010

Allemaal nieuwe dingetjes

We hadden weer een lekker lang weekend van af donderdag tot gisteren. Heerlijk is dat, lekker genieten. Van 't weekend had ik nog wat gehaakt en daar kwamen 3 cupcakes uit. De foto's zijn weer niet mooi gelukt, daar baal ik van, maar goed. Ik moest m'n nieuw gekochte wol voor pakketjes toch even uitproberen en dat ging best wel goed!
Ook was ik begonnen aan een paddestoel. Hij is ongeveer 10 cm hoog. Ik ben nu met z'n broer bezig, die word een maatje groter. Die haak ik met dubbel garen, dus ben benieuwd hoe die word. Deze is gehaakt me Scheepjes Softfun!Vrijdag ben ik met Willem nog even naar Zwolle geweest, even 2 uurtjes de stad in. Heb daar enorm gave dr Martens gekocht. Ik vond de prijs wel ok en toen ik ze aan had zag ik een geweldig kaartje er aan hangen dat ze in de opruiming waren! Dat scheelde mij weer 50 euro. Ik heb alleen de bandjes er af gehaald. Die zaten niet lekker en die zie je toch niet bij m'n wijde broeken en zo kan ik er makkelijk instappen! Ik ben dus helemaal blij met m'n nieuwe dr Martens!
Ook was woensdag m'n ring binnen bij de Juwelier. Die had ik besteld nog van alle envelop kadootjes van de bruiloft. Ik was helemaal weg van dat merk, die ik had gezien waar we onze trouwringen hadden gekocht. Het is het merk Rabinovich. Heeel gave dingen hebben ze.
Deze ring heeft mij nog weer een dubbele betekenis.. Het is zo'n 'rommeltje' dat het aardig staat voor alles wat er in mij om gaat en leeft. Dus ja, zeker een bijzondere ring met een bijzondere betekenis!
En gisteren hebben we het vrolijke nieuws gehad dat onze Blondi nu officieel bij ons mag blijven wonen. We hadden bijna niet anders verwacht, maar toch is het even spannend! We krijgen haar stamboom opgestuurd en dan kunnen we haar officieel op onze naam zetten en is ze officieel van ons.

Ze moet alleen binnen kort gesteriliseerd worden en dat vind ik toch wel even heeel eng.

Hebben jullie ook genoten van het zonnetje dat afgelopen weekend toch nog even door kwam?

4 opmerkingen:

  1. Wat een lekkere mooie taartjes, grappige paddestoel en wat een 'vette" ring !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jooooo wat een nieuwe dingen allemaal!!! Allereerst heerlijk genoten en nog steeds genieten van het zonnetje wat af en toe schijnt. Wat een leuke cupcakes en paddestoel heb je gemaakt! Die ring is prachtig en echt helemaal jou. Maar dan die schoenen!!! Lique, waar heb je die gehaald!!! Ik moet nog nieuwe en vind deze wel heeeel tof, lopen ze lekker? Mooie update weer ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Angelique!
    Mn zusje belde net dat ze helemaal gelukkig is met het haaknaaldenhoesje...dus nu kon ik er eindelijk een blogje over bloggen ^-^

    Kijk even op http://oddandwoolly.blogspot.com :)
    Nogmaals bedankt en succes met je superleuke shop ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi!
    Wat zijn die cup cakes lief zeg :D!
    Ik heb net bij je een amigurumi theekopje besteld, vind 'm geweldig!

    Groetjes Nikki

    BeantwoordenVerwijderen