vrijdag 18 juni 2010

Van hier naar daar en zo blijf je druk!

Wat is de week weer snel gegaan! Een zieke Koda, een aantal swaps die de deur uit moesten. Fysio, therapeut en zo blijf je druk. Maar heb ook zeker nog leuke dingen gedaan.
De ronde felle kleuren van vorige week is bijna af. Alleen is de tas, wat het moest worden VEEEEL te groot geworden, maar goed, ik denk dat er wel mensen zijn die hem mooi vinden en zeggen: dat is een leuke strand tas!
Deze week heb ik wat geexperimenteerd met de tasjes die ik maak, ik wilde er ook is een 'doosje' van maken en dat is dit geworden.
Hij is opgestuurd naar 1 van de swaps!

En deze week kwamen er ook een boel leuke dingen binnen!
Zo deze geweldig leuke profiel/blog swap van Nancy!
We vonden het zo leuk dat we nog een swap hebben afgesproken voor onderling, dus daar ga ik dit weekend/deze week mee aan de slag.
Er zat een onwijs mooi en lief stofje in van paddestoelen, lint, tape, hele leuke kawaii papiertjes, kralen in 'mijn' kleuren! Dus al met al te leuk om op te noemen!

Ook kwam het spelden kussen binnen van de Spelden Kussen swap van Swap Bot! Hij is zooo mooi! Enorm bedankt Hilde, hij is nu al flink in gebruik!

En een bestelling deed ik bij Nikki, Lief Geval! Ik had een geweldig leuk spiegeltje gezien voor m'n lenzen, maar toen vroeg ik of ze van de paddestoelen stof ook een klein tasje kon maken! De maten waren iets anders geworden, maar hij is super!! Enorm bedankt Nikki!
Dan de tas in opdracht! Ik had voor een vriendin van mij een tas gemaakt met uiltjes, de beide kleuren, maar haar zusje wilde ook heeel graag een tas. Maar het liefst iets met rock, sterren, iets hips en stoers. Maar sterren stof, jeetje waar kan je dat krijgen?! Nou, ik kwam terecht bij het Holland Fabric House en daar hadden ze twee soort sterren stof! Dus de rode was besteld en vandaag heb ik er een tas van gemaakt. Ik had op de markt in Zwolle nog witte met rode sterren gevonden en die heb ik als binnenkant gebruikt, maar hij kan ook anders om. Maar jeetje, wat merk je dan een verschil in stof zeg! De goedkopere scheurde erg snel uit, dus dat was flink goed naaien!
En toen moest ik nog voor 'iemand' een klein tasje maken om iets in te stoppen. Voor wie of wat, het blijft nog even geheim, maar ik hoop dat het er allemaal net inpast!

Gaan jullie morgen Lieve Lyntje massaal feliciteren! Want ja, dan is ze jarig! Morgen ga ik dus gezellig de hele dag naar m'n Vlyn toe! Kijk er naar uit zusje!
Fijn weekend iedereen!

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen allemaal!!! De tassen ook, geweldig!! Ik ga dit weekend ook met 'onze swap' aan de slag ;-) Heb er zin in!! Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lique wat een leuke dingen allemaal en je tassen zijn ook mooi. Hopelijk is Koda gauw weer opgeknapt. En je gaat in Zwolle naar de markt las ik. Dan woon je waarschijnlijk vlak bij mij in de buurt.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke dingetjes allemaal, en enorm lieve stofjes, vooral die uiltjes!!!

    O ja, ik heb ook een stokje naar je gegooid ;) Kijk maar even op mijn blog

    Gr brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooie dingen allemaal!
    Maar die uiltjesstof blijft favoriet!

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk leuk! Ik ben helemaal weg van je tasjes! Gelukkig ben ik bijna jarig hihi (begin juli)
    Ik zou je nog mailen over een workshop dat gaat nog wel door hoor alleen kom ik nu niet meer alleen maar neem een collegaatje mee! Gezellig en goed van mij he! We hebben over twee weken vakantie dus dan komt ons het beste uit. Ondertussen blijf ik hier lekker neuzen en genieten hoor!
    Liefs Thalia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OMG rood met witte stippen mijn favo combi Super gave tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Why spend all that money on throw-away lint remover?! The newest re-usable lint remover is here! Take 10 seconds to see it now at www.SecretKidCleanup.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You need to see this cool reusable lint remover! Just take 10 seconds now to see it live at www.SecretKidCleanup.com

    BeantwoordenVerwijderen