maandag 10 januari 2011

Uitslag van de Give Away!

De uitslag van de Give Away is bekend!
Eerst heb ik iedereen haar naam opgeschreven, cijfertjes er achter en uitgeknipt.
De mensen die voor de 1e Give Away gingen!
Mensen die voor de tweede gingen!En voor de 3e.

De mensen die geen voorkeur hadden heb ik er door heen gemixed!


Hier begint de 1e grabbel!
En dat is SuperSoesje geworden!
En 2e is Ellen geworden!
En toen de laatste ronde....

Meneer Peer is bij de 3e getrokken!

En hier iedereen nog een keer op een rij...
*Supersoesje is voor nummer 1 gegaan
*Ellen is voor nummer 2 gegaan
*Meneer Peer is voor 3 gegaan
Degenen die gewonnen hebben, willen die mij mailen met je adres? Dan weet ik waar ik het pakketje heen moet sturen.
Voor Meneer Peer is het zo dat je plaatjes naar mij toe mag sturen voor de buttons,spiegeltjes, magneten of sleutelhangers!
Gefeliciteerd iedereen! Hopelijk is iedereen happy!

10 opmerkingen:

  1. Wat super gaaf!! Dit maakt mijn hele dag goed! :)Ik zal mijn adresgegevens naar je mailen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O Wauw! Wat super Leuk! Ben helemaal Happy!
    Stuur je vanavond de plaatjes op, ben op het werk ;p. Stuur je dan ook gelijk mijn gegevens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh leuk proficiat alle drie stel bofkonten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd allemaal!!

    Groetjes,
    Maria

    ps: het pakhuis wordt mijn werkplek/atelier/showroom van 70m2 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben zeker blij! :-) Het was een aangename verrassing! Dank je wel! X

    BeantwoordenVerwijderen