woensdag 19 januari 2011

Een beetje van alles...

Gisteren zijn de pakketjes van de Give Awa op de post gegaan, met nog wat andere bestellingen
Hopelijk krijg jullie het vandaag of morgen in de brievenbus..Zaterdag was ik nog weer even naar Het Kleine Pakhuis en had nog wat dingetjes gekocht.
Dik handgevilt vilt, bijpassend dmc en nog 2 stempels van paddestoelen bij de Pipoos.

Als je denkt dat het bij dat gekochte is gebleven, nou nee hoor...*schaam*

Ik heb ook een fantastische tas gekocht en wel deze!!
Ik ben er echt onwijs blij mee!

En gisteren kwam met de post deze twee fantastische blikken van Tilda.
Eigenlijk wilde ik er maar 1 hebben, maar goed, ik dacht ik neem ze allebei wel, want je zit toch met de verzendkosten, dus als iemand interesse heeft in 1 van de blikken, laat maar horen!

En een close-upje...

En ook heb ik een heel gave swap gemaakt voor de Ontmoetings dag van het Swap Bot forum, maar die zien jullie pas na zaterdag.

4 opmerkingen:

  1. Wauw....wat ziet alles er weer gezellig uit....mooie tas heb je gekocht..en die blikjes van Tilda..zien er mooi uit.

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk - leuk - leuk en - leuk!!! Hi, hi, ik heb gister ook een nieuwe tas gekocht maar deze is wel heul leuk!

    (en niet doen hoor, want daar wordt ik heel verlegen van... :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig, je tas!!! De blikjes zijn ook erg schattig! En wat een mooi vilt, benieuwd wat je daar mee gaat maken ;-) Liefs, Nanc

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie tas! :D Lieve blikjes en vilt is altijd leuk! ;)

    BeantwoordenVerwijderen