maandag 24 januari 2011

De Swap Bot Meeting

Dit weekend was het weer zover! De Swap Bot Meeting. Dit keer was het in Espel bij Guusje aka Marieke!

Ik was er als eerste, de tijd een beetje verkeerd ingeschat. Eerst een kop koffie gedronken en toen druppelde de rest ook binnen en ging Willem weer naar huis naar de hondjes.


Het was een super dag!
Geswapt, een spel, een workshop, eten, gezellig kletsen!


Deze prachtige handgekaarde, gesponnen, geverfde wol heb ik geswapt met Lizette van Shade of Shadow. Deze moet echt zo'n enorm goed plekje gaan krijgen!
Maar daar denken we nog over na..

Toen kwam het spel! Het is altijd erg leuk om te zien hoe het gaat, eerst alleen ingepakte kadootjes, dan mag je wat uitpakken, dan mag je iets houden, dan worden de kadootjes die je hebt weer brut afgepakt om vervolgens ze weer terug te krijgen doordat de hele boel weer 2 plaatsen naar links of rechts moest.

Dit was mijn eerste kadootje, gemaakt door Nanc!


Dit theekopje heb ik aan het eind van het spel weer geswapt met Lisette van Little Z voor een boek was ik had. Zij wilde die graag en ik dolgraag het kopje thee, wat ze overigens zelf had gemaakt!


En omdat ik degene was die maar met 2 kadootjes over bleef en we er drie moesten hebben kreeg ik de voorbeeldjes van de workshop die Kyra (Kyroushka) had gemaakt!

En er waren nog wat prive swaps net als die met Lizette van Shade of Shadow had ik deze swap met Lisette van Little Z.
Door de blog die ze had gepost pas zag ik dit geweldige beertje waar ik helemaal verliefd op was en vroeg of ze die voor mij op een gsm hoesje wilde maken.
Ik had al een fantastische van haar met een paddestoel, maar deze..Ohhhh!
Is ie niet fantastisch? Er zit eigenlijk nog een 'klepje' op met klitteband, mar de klitteband heb ik er afgehaald en het klepje naar binnen gevouwen zodat ik hem net iets makkelijker kan pakken.
Maar ohhh 1000maal dank Lisette, ik ben er zooo blij mee!

En er was nog een prive swap met Nynke van Hoodwinked.
Deze prachtige cover voor om m'n dagboek heeft ze gemaakt! Ben er echt heeel erg blij mee en thuis heb ik gelijk m'n dagboek erin gedaan.
Er zat ook nog een prachtige knoop op, maar die was niet zo handig met schrijven dus die had er af gehaald.. Ook Nynke heeel erg bedankt voor deze super swap! Hopelijk vind je moeder de spulletjes leuk.
Zo, en toen om kwart over tien was ik weer thuis, na een heerlijke dag met allemaal mensen die net zo gek zijn op dingen maken en swappen als iedereen.

Marieke, bedankt, voor al je zorgen!

7 opmerkingen:

  1. Jij hebt ook al zulke leuke spulletjes! De wol is mooi! Ik heb zelf een sjaal/kol gebreid van Lisette's wol.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt gezellig! Mooie dingetjes hebben jullie uitgewisseld, tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke spulletjes allemaal!! O, ha ha ik dacht dat het klepje juist wel handig was :) Hopelijk niet erg....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een boel leuke spulletjes heb je gehad! :D Dat is genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt echt leuke spulletjes gekregen en geswapt zeg.

    Haha wat stom met die knopen daar heb ik helemaal niet aangedacht, goed om te weten :)

    Mijn moeder was super blij met haar cadeau en ik kreeg er een dikke kus voor. Heb je naam wel 100 keer genoemd dus wie weet moet het hele brei en haak clubje straks ook een originele liques handmade!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vond het juist heel gezellig dat je wat eerder was, we hebben gezellig zitten kletsen :)

    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was ontzettend leuk!!!! Ben ook superblij met jouw mooie speldenkussen!! Wat zijn de paddestoeltjes van vilt leuk hè?! ;-) liefs, Nanc

    BeantwoordenVerwijderen