zaterdag 18 september 2010

Jezelf blij kopen en swappen

Op het Amigurumi en Haak forum is een swap geweest! Ik had Nancy, maar ik had er wat dingetjes bij in gedaan voor naast de swap, en ja Nancy kennende krijg je dan weer hele mooi dingen terug!
Kijk hier maar!

*een geweldig stofje
*buttons
*2D paddestoelen en slakjes
*prachtige handgemaakte kralen in paddestoel vormpjes, klosje garen, lint, papier
*prachtig lint
*bedeltjes
*en alsof ze het wist dat ik ontzettend veel schrijf, een prachtig schrift met paddestoel!


Ook had ik tasjes gemaakt, ik had 5 grote, maar helaas is de grote met de klosjes garen er op gesneuveld met de knoopjes erop zetten..

Hier zie je ook de kleintjes erbij.
En tsja, eigenlijk wilde ik vrijdag al naar de wolwinkel in Apeldoorn, ik weet het, ik had al veel te veel, maar wilde toch graag. Donderdag kon ik het weer staan om er heen te gaan, vrijdag ook, maar gisterenavond zei Willem: ach lieverd, laten we er morgen nou gewoon heen gaan..
Dus m'n mannetje is vandaag met me mee geweest naar Apeldoorn.
Dit was de buit van vandaag:
Philder roze, oranje en rood, van alle drie 2 bollen!
Het gaat een tas worden.

Phildar zwartm donker grijs licht grijs en een grijzige witte tint.
Ook dit word een tas.
En nog 8 bollen van Coton 8 garen. Ook dit word waarschijnlijk een tas!

Nu kan ik weer vooruit qua tassen. Dus hopelijk gaat dat goedkomen.
Maar ook heb ik net weer en geweldig patroon gekocht voor het amigurumi haken. Dit zal waarschijnlijk een langer durend project worden, want helaas wil het strakke haken voor het amigurumi haken niet altijd even goed lukken door de pijn in m'n handen. Stokjes haken gaat dan net een stukje beter.

En en en! Jawel ik heb al best heel veel spulletjes af voor de Hip en Handgemaakt op 28 november!
Ook de 50 pakketjes zijn af. Nog 10 te gaan.
En als je daar dan aan denkt weet je dat ik 4 dagen later jarig ben.
Dus ik heb nog best wel veel tijd.

Z0, fijn weekend allemaal!

12 opmerkingen:

  1. Lekker veel bollen heb je ingeslagen :D Leuke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige paddestoeltjes heeft Nancy je gestuurd, trouwens alles is mooi.

    Zo je hebt je slag weer geslagen, heerlijk dat je man ook zo enthousiast is en gezellig met je mee gaat. Maar jullie moeten wel een ontzettend groot huis hebben om al die wolletjes in op te slaan of heb je vorige aankoop al helemaal verwerkt:-)

    Groetjes van Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jij ook met Nancy hebt geswapt!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik was ook superblij met jouw pakket!!! En wat heb je leuke tasjes gemaakt!!Oh, en zoveel wol!! Leuk!!! Ben benieuwd wat je gaat maken!!! liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker ingeslagen!! Ik ben onderhand wel benieuwd naar die winkel in Apeldoorn!! Wat vragen ze voor een bolletje katoen als ik vragen mag??
    Wel balen van je hand, pas je er wel mee op??
    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke spulletjes heb je gekregen!
    die zakjes zijn echt heel leuk!
    ooooooh die kleuren: roze oranje en rood .....zo mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat allemaal weer een mooie spullen!! En wat gaaf dat je man je meeneemt! Als dat geen liefde is:)
    Misschien zie ik je pakketjes de 28e. De bedoeling is om dan naar hip en handgemaakt te komen!

    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke paddestoeldingetjes allemaal! Mooi gemaakte tasjes ook en die kleurtjes wol zijn geweldig, vooral die lichtblauwe/turquoise van die 8 bollen, heel mooi kleurtje is dat. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke dingetjes heb jij gekregen van nancy!!
    Nancy is een geweldige swappartner dat heb ik mogen ondervinden.
    Je bolletjes zijn ook super leuk is dat he, van die nieuwe bolletjes. Heb ook net wat aangeschaft en alleen al die hele rij op tafelis super.
    veel plezier ermee en je gaat lekker zo te horen voor je markt. succes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt goed ingeslagen daar in Apeldoorn. Wil daar zelf binnenkort ook eens kijken en dan zal ik vast ook wel met wat moois naar huis gaan.

    Groetjes,
    Anna Martijne

    BeantwoordenVerwijderen