maandag 26 april 2010

Voorstellen van mijn 2 kanjers, Koda en Blondi

Het zijn nog geen geweldige foto's (gemaakt met gsm), maar ik wil jullie toch voorstellen aan ons fantastische koppel Koda en Blondi.

Links is Koda en rechts is onze Blondi. Wat zijn ze toch lief, ik ben zo wijs met ze!

Maar eigenlijk wil ik jullie dan ook nog voorstellen aan onze andere fantastische schat Reza. Reza heeft helaas maar de jonge leeftijd van net 5 jaar te mogen worden. Op 30 augustus 2009 kregen wij het verschrikkelijke nieuws dat Reza een hele zware vorm van kanker had. We hebben toen enorm hard gevochten voor en met hem. Hij is geopereerd, dit bleek niet voldoende, de kanker was verder, we zijn toen gestart met chemo kuren, prednison, morfine. Maar niets mocht meer helpen. Reza heeft in 5 jaar alles uit z'n leven gehaald wat hij kon halen. Op 30 november hebben we dit gevecht verloren en hebben we voor hem gekozen en zijn dapperheid. Het was genoeg, hij had genoeg gevochten. Het was voldoende.. Hoe moeilijk ook.

Reza is en blijft mijn alles. We waren een gouden team, dat zielsveel van elkaar hield. Nog steeds hij dichtbij. Zijn prachtige naam Reza staat op mijn arm getatoeerd en zijn as draag ik in een hanger om me nek.


Lieve Reza, 5 jaar mocht je maar worden, maar in onze gedachten en in ons leven leef je nog steeds door! Je bent en blijft mijn kanjer!

1 opmerking:

  1. wat een mooie foto van je 2 schatjes..!! ik wat onwijs zielig van reza..Sterkte, en je zal hem zo nooit vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen