maandag 19 april 2010

Blondi is gearriveerd en Koda doet daar erg zijn best voor!


Afgelopen zondag zijn wij weer naar Duitsland gereden, dit keer weer met Koda. We gingen naar Blondi, we gingen haar zelfs ophalen!

Het was een hele rit weer, maar Koda die vermaakt zich heeel goed bij huize Wustynnei! Hij scheumt daar rond alsof hij nooit wat anders heeft gedaan.

Eenmaal in de auto terug moest Koda even wennen dat ie wat plek in moest leveren. Maar dat kwam allemaal goed.


Koda doet op de foto link een verwoedde poging om Blondi haar aandacht te krijgen. En dat valt niet mee als Blondi ligt te slapen hoor! Ik lig op m'n rug, draai me om, doe nog gekker, maar nee hoor, het maakt geen tot weinig indruk.. Hij probeert en probeert, moet je maar gauw zien!
Maar ja en dan?! Als ze je niet ziet liggen, nog staan? En ze alleen maar rustig onder de tafel ligt?
Dan gaan we NOG gekker doen hoor, pas maar op! Want gek doen? Ik ben er de beste in!
Vinden jullie mij niet heel erg mijn best doen voor Blondi? Zo op m'n rug, languit? Gek doende?

Al met al ben ik, Koda blij dat Blondi er is, maar ze moet nog wel los komen hoor! En niet constant op m'n staart gaan staan, want dat? Neeee, DAT vind ik niet leuk! Daar ben ik niet van gediend en dat zal ik dan ook goed laten weten!


Maar zo knap ben ik dus?! Wat vinden jullie zo van me?! Afschuwelijk zeker!

Maar in 't echt ben ik een onwijs grote lieve knuffelbeer die het liefste zou roepen: Kom er bij!! Dan gaan we samen gek doen op de vloer!!
En dit is onze lieve mooi schat! Blondi! Onze mooie, lieve, rustige Blondi. Ze vind het allemaal nog best spannend. Maar dat gaat helemaal goed komen! Ik ben blij met haar, heel heel blij! En hopelijk gaat zij hier net zo genieten als dat Koda dat doet!
En dit is onze Blondi! Is ze niet prachtig, lief en mooi?! Voor ons is het de allerliefste!

2 opmerkingen:

  1. Wat een skeet! :) Hopen dat ze zich gauw thuis gaat voelen bij jullie en inderdaad wat doet Koda zijn uiterste best om knap te zijn zeg, is helemaal niet nodig, want dat is hij al lang! ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt de sunshine-award ontvangen van mij, kijk op mijn blog voor meer info *^_^*

    BeantwoordenVerwijderen