donderdag 29 mei 2014

Van 1 naar 3 haakhoesjes!

Ik kreeg een mail of ik nog haakhoesjes maakte en jawel, deze maak ik nog op bestelling!

De stof waren we snel uit en ik kon bestellen. Een mooie Hollandse blok en rode blokjes, erg leuk, maar verraderlijk om te naaien!
 
Toen alles geknipt was en vlieseline erop kon ik aan de slag.
En dit zijn de drie hoesjes geworden. De derde is voor de KnitPro naalden, en de andere voor de Prym naalden.
Gelukkig was de post ons gezind, want het kwam gelukkig binnen 1 dag aan!
Veel plezier ermee Renate!


5 opmerkingen:

  1. Leuke stofjes en vast handige haaknaaldenmapjes.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor het cadeau Renate!! Erg leuk. Nu zijn mijn haaknaalden mooi opgeborgen!
    Gelukkig was de postbode inderdaad goed gezind want Terschelling is toch best ver weg!

    Groetjes. Hinke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt en dit soort stofjes blijft altijd mooi en super handig die haakhoesje.

    BeantwoordenVerwijderen