zondag 17 maart 2013

Weekend, maar de 130 is bereikt!

Eerst maar is een foto van onze Blondi en Noortje die elkaar erg lief vinden, er werd dus ook uitgebreid gewassen na dat Noor lekker bij Blond ging liggen!
Maar, niet geheel onbelangrijk, al ga ik niet heel hard op 't moment, ik heb de 130 squares bereikt!
Maar ik moest van meelezende bloggers toch echt naar de 150, dus wat ga ik doen? Door tot de 150, nog 20 te gaan!
En ik heb ondertussen bedacht hoe ik ze aan elkaar wil gaan zetten, het is wat omslachtig, maar denk wel de beste manier!
 Zo vermoeiend is het dus als Lique zit te haken!
 Dus plof ik lekker op de bank en laat m'n ondertandjes zien die eigenlijk een beugeltje nodig hebben en m'n oogjes die stiekum een beetje scheel zijn, maar dat vertellen we eigenlijk niet!
Geniet nog evan van 't weekend, het is nog maar een paar uurtjes!

2 opmerkingen:

  1. O, wat een ware liefde tussen Blondi en Noortje. En geen beugel nodig. Ik vind het schitterende fotoᷰs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een prachtige foto, die laatste. Heel erg aandoenlijk. Juist door de tandjes en die oogjes die niet helemaal recht staan. Ik moet daarbij meteen aan deze zin denken:" Het is niet perfect, maar ik ben er heel erg gelukkig mee!"

    BeantwoordenVerwijderen