woensdag 8 februari 2012

Nieuw binnen...! Haak katoen!

Het was al even binnen, maar ik wilde graag de aktie met de Limone voorbij laten zijn voor ik de nieuwe katoen in de webwinkel zet.

Alle kleuren zijn op voorraad. Dus komt dat zien, komt dat zien!
De kosten zijn 1,95 per bolletje. Het kan per brievenbus post en dan kunnen er maximaal 8 bolletjes in een doosje.

Als je minder snel antwoord krijgt dan normaal, ons internet is sinds vrijdag kapot, ons modem in ieder geval en Telfort is niet heel snel met het opsturen. Dus ik kijk iedere avond even, maar het kan dus tot de avond duren voor ik antwoord!


Warme haakdagen toegewenst!

11 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren! Ziet er altijd zo gezellig uit die kleurijke bolletjes naast elkaar. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kleurtjes. ik wist niet dat alles door de brievenbus kon. ga ik zeker onthouden..eerst even alles opmaken hier...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, ik word er zo hebberig van! Mooie kleuren!!
    Eerst moet m'n voorraadje op en dan wie weet......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is inderdaad fijn haak katoen! Heb thuis nog een hele voorraad... Hou het in mijn achterhoofd!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh, wat een superleuke kleurtjes, ik haak altijd met Catania is dit hetzelfde? en kan je het combineren?
    Ik wordt hier altijd vrolijk van!
    Groetjes van Bregit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idd fijne kleuren. Haakt het net zo als Catania?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het haakt eigenlijk net zo fijn als catania en ik heb al klanten gehoord die het combineren! Dus ja, dat kan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oké... (gaat even rondsnuffelen ^_^)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kleuren, krijg gelijk zin om ze uit te gaan proberen (maar moet hier eerst nog een voorraadje opmaken....)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi zeg! maar ik heb een vraagje. is dit een merk dat makkelijk splijt tijdens het haken? ben Limone gewend, heb een keer wat anders geprobeerd maar was zeker geen succes omdat het zo splijt! hoop dat het bij deze anders is....

    BeantwoordenVerwijderen