dinsdag 3 mei 2011

Weinig door de handen..

...er komt weinig uit mijn handen.
Ik ben moe en alles vergt enorm veel energie. De Fair was voor mij even een punt waar ik naar toe MOEST leven, en daarna wist ik dat het zwaar zou worden.
En dat is ook zo.

Ik doe m'n best, maar helaas komen er geen leuke haaksels uit mijn handen.

Wel heb ik vandaag 'even snel' een Ipad2 hoes in elkaar gezet. Simpel met groene blokjes, een lintje met paddestoeltjes. En een knoopje met paddestoeltjes.

En hier in levende lijve. Heerlijk zo'n ding!


En donderdag kwam Martine gezellig bij me haken!
Het was heel gezellig en we zijn samen hier mee bezig gegaan.
Het is afgekomen en we waren toch best tevreden.
De grijze is van mij de groen/gele is van Martine!

En de bestellingen met wol blijven maar door gaan en door gaan, maar als de leverancier nou is even zou mee werken.
Hopelijk is het er morgen.
HET MOET!

Fijne dag verder!

6 opmerkingen:

  1. Leuke hoesjes, Lique!
    Sterkte, houd vol en je weet: je mag me altijd mailen voor een luisterend oor!
    Knuf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zier er leuk uit!! Beterschap!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op het moment is het vaak niet leuk om even een stapje terug te moeten doen, wat gas te minderen. Maar het leidt altijd weer tot nieuwe creativiteit. Rust eerst lekker uit en geniet van het simpele, lekker bijtanken!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. o, ik ken dat zo goed.Keihard werken naar een beursdag toe en dan...dippie...maar je komt er weer uit hoor!!!!!Kom zo even wat bestellen in je winkeltje.
    Groetjes Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan me voorstellen dat je wat moe hebt na z'n beursdag rust lekker uit en de nieuwe ideeën komen vanzelf terug. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi lieverd, het komt wel weer, dat weet je ;-) de fair was zwaar, maar heel gezellig toch? Nu even een stap terug, valt niet mee, maar wel nodig! Je haakwerkje is ontzettend leuk!! dikke knuffel, Nanc

    BeantwoordenVerwijderen