woensdag 23 november 2011

Where the love is...

Where the love is...

Soms voel je heel intens hoeveel je van iemand houdt, hoe erg je iemand het liefste in je hart wil sluiten en er niet meer uit wil laten.
Dat doe ik dan ook niet, maar dat heb ik nooit gedaan. Ik hou van diegene met alles wat ik heb.
 Dit roze fluffige hart is daar wel het ultieme uiting van.

Volgens mij praat ik voor veel van jullie als nooit te voren en weet je niet waar het om gaat.
Maar neem van mij aan. Deze liefde is bijzonder en zal nooit meer weg gaan.

8 opmerkingen:

  1. Mooi!! Zowel je hart als je liefde :-)
    Wat is het hart mooi afgewerkt overigens!
    Blessings, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ja .... liefde is niet alles maar zonder liefde is alles niks ..... dat vind ik toch zo een leuke uitspraak .... fijne avond ....

    Groetsssss Gerd@

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er heel mooi uit, prachtig

    BeantwoordenVerwijderen