zondag 24 april 2011

En we staan in de start blokken...

...om naar bed te gaan!Vanochtend vanaf half tien tot vanavond 7 uur nog gehaakt en bezig geweest.
Maar het is zo goed als af. Ik hoop in de auto nog een hoes voor een krukje af te kunnen krijgen en dan ben ik echt klaar.

Alles staat ingepakt, in de schuur gezet.

De wekker gaat morgen om 5 uur. Om kwart voor 6 brengt Willem de honden weg, dan komt ie terug en gaan we de auto in pakken en dan richting Niehove, Groningen.


Ik ben nu al gebroken. Dood moe en het enorm zat.

Maar ik kan me niet anders voorstellen dan dat het morgen een leuke dag word.


Ik heb m'n camera meegenomen. En hoop leuke foto's te maken van m'n stand, en natuurlijk de markt.


Tot morgen?!!!

8 opmerkingen:

  1. Weltrusten en slaap lekker. en misschien zie ik je morgen wel
    Ik wens je veel succes toe..en een goede autorit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik hoop morgen langs te komen in Niehove, mijn ouders wonen er vlakbij, in Oldehove en mijn vader is dan jarig, dus dan zijn we er toch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes en een mooie en gezellige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was heel gezellig en lekker druk.
    Leuk om je eens in het echt te zien....en het garen haakt SUPER en nog dank je wel voor het spiegeltje.

    Liefs Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En heb je een leuke dag gehad.Het weer was in ieder geval goed.Groetjes sandracreaties.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen