vrijdag 4 februari 2011

Swap met Nicole

Op de Swap Bot meeting had ik voor Nicole vlieseline mee gegeven, Nancy zou het aan haar overhandig!
En zo kreeg ik eer gister deze onwijs leuke swap terug van Nicole!

Het is zo onwijs leuk om van Nicole een pakketje te ontvangen! Er zaten super leuke dingen in!
Zo zat er een super leuk portemoneetje van Trippel en Trappel in, een batch van Trippel en Trappel, allemaal leuke buttons, stickertjes, matchbooks om te stempelen, een zakje voor m'n zakdoekjes, zakjes om iets mee in te pakken!
Dus ik ben weer helemaal blij :)

Dankjouwel Nicole!!

5 opmerkingen:

  1. Ziet er erg Leuk uit :)

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben blij dat je er blij mee bent! :D Ben ik ook met mijn vlieseline! :)
    Enne, heb je de buttons in het portemonneetje ook gevonden? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die zijn gevonden, maar al in gebruik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allebei twee super swappers bij elkaar, wat wil je nog meer! ;-) Oké, ook al was het deze keer vlieseline.. jij maakt ook altijd superpakjes! ;-) Dikke knuf!! Nanc

    BeantwoordenVerwijderen