zaterdag 27 november 2010

Het is bijna zover!

Morgen is het zover! We gaan naar Groningen toe!

Je moet er wat voor over hebben, dagen al mee bezig, eigenlijk al maanden, maar goed, om alles in tassen en kratten te krijgen ben je wel even mee bezig.
Maar we zijn klaar!

Vroeg het mandje in, morgen ochtend 6 uur de wekker, hondjes wegbrengen, weer naar huis om de spullen in de auto te doen en dan een uur en drie kwartier in de auto!

En na morgen ga ik eindelijk mijn Give Away bedenken! Ik heb nu al zoveel volgers, dus ik ga dan een leuk pakketje samen stellen voor een Give Away!


Tot morgen?! En anders tot Blogs!

11 opmerkingen:

  1. Heel veel succes morgen en hopelijk terug met lege kratten en tassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. veel succes morgen. Hopen dat je veel verkoopt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier morgen! Succes met de verkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes morgen en voor je zus ook ...
    En veel gezellige mensen wens ik jullie toe...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoop vooral dat je niet bevroren bent, succes! Brrr

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel veel succes!!! (mijn telefoon begaf het, kon niet meer terugsms'en ;-( Ik denk aan je hoor!!! Het zonnetje schijnt al, dus komt helemaal goed!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou je staat nu vast op de markt met een gezellig kraampje, had graag even willen komen maar ja we hebben een verjaardag en daar kan ik niet onderuit...ik ben benieuwd naar je verslagje van de dag en natuurlijk naar je give away...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat Groningen aan de andere kant van Nl ligt. Veel succes en vooral veel plezier! Heb je de Jägermeister mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik ben een nieuwe volgster van je blog. het ziet er hier zo gezellig uit ;).
    Veel succes! en ik denk nog wel regelmatig terug te komen voor eens rond te neuzen..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hopelijk heb je een succesvolle dag gehad in Groningen, en ben je met lege tassen en kratten weer thuisgekomen.
    En als het succesvol is geweest is het nu tijd om na te genieten en na te denken voor nieuwe dingen en je give away.
    Spannend, vooral dat laatste.
    Ik kom snel weer buurten, want ik wil zeker kans maken op iets leuks, maar ja, ben niet de enige.


    Creatieve groeten,
    Anna Martijne

    BeantwoordenVerwijderen