zondag 14 maart 2010

Demonstratie dag geweest en de nieuwe Fair staat eraan te komen!

Gisteren was de Demonstratie dag bij Creatief in Putten. Enorm leuk, veel enthousiaste mensen, mensen die de boekjes al bij zich hadden, maar er niet uit kwamen. Mensen die heel enthousiast wel 10 bollen mee wilde nemen, mensen die het toch zelf wilde proberen en een aantal mensen die graag een workshop wilde volgen. Super dus!

Het was een onwijs gezellige en leuke dag!

Maar de de avond ervoor bleek dat het stukje wat ik naar de Puttenaer had gestuurd toch in de krant was gekomen, erg leuk natuurlijk.. Had ik niet verwacht, veel mensen waren daar toch op af gekomen en niet eens alleen op de flyers, super toch?!


En gisteren is ook besloten dat wij op de de Fair Van Wei naar Winkel gaan staan! Samen met mijn zus Evelyn van Lieve Lyntje. Ik ga daar ook een workshop geven, maar geen Zpagetti workshop, daar geef ik dan alleen maar korte demonstraties van.


Allemaal enorm leuk! En ik kijk er naar uit! Maar nu eerst deze drukke week nog door, met dingen voor de bruiloft, workshops, de laatste dingen regelen, achter de naaimachien zitten voor de Rattenbeurs van de IRF op 27 maart. Dus druk genoeg! Maar van Wei naar Winkel lijkt me geweldig!

1 opmerking:

  1. Een hele fijne en feestelijke dag toegewenst morgen!

    En ik zie je in Sneek!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen